03 | 09 | 2010
 
Glavni izbornik
Moj HKV
Zadnji komentari
Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-a PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 18. ožujka 2010.

Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem

 

Dr. Tomislav Sunić (www.tomsunic.info) pisac i prevoditelj, rođen je 1953. u Zagrebu. Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu studirao je francuski i engleski jezik, a zatim je magistrirao međunarodnu politiku na California State University u Sacramentu. Doktorirao je 1988. političke znanosti na University of California u Santa Barbari. Bio je predavač na California State University, University of California i Juniata College u Pensilvaniji. Održao je mnogobrojna predavanja u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama. Kao bivši politički emigrant surađivao je s Novom Hrvatskom i Hrvatskom revijom. Nakon povratka u Hrvatsku, 1993. g., kao djelatnik Ministarstva vanjskih poslova RH radio je u hrvatskim veleposlanstvima u Kopenhagenu, Londonu, Bruxellesu i Alžiru. Sunić je pisac više knjiga, a svoje članke, prikaze i eseje objavljivao je u cijelom nizu publikacija, uključujući The Wall Street Journal, Le Monde i Chronicles. Nedavno mu je na engleskom objavljena knjiga Postmortem Report: Cultural Examinations from Postmodernity, što je i povod za ovaj razgovor.

Dr. Sunić, nedavno Vam je iz tiska izašla knjiga eseja Postmortem Report: Cultural Examinations from Postmodernity. Što je tema te knjige?

Tomislav SunićKnjiga je zbirka mojih eseja i prijevoda eseja Alaina de Benoista s francuskog na engleski jezik koje sam u zadnjih dvadeset godina objavio u stručnim časopisima u Americi. Glede tema, knjiga je podijeljena u nekoliko poglavlja; poglavlje o religijama, o Jugoslaviji, o nacional-socijalizmu, o rasama i rasizmu, o liberalizmu i komunizmu. Knjiga ima dobar predgovor poznatog profesora sociobiologije i mog dobrog kolege Kevina MacDonalda sa California State University, Long Beach. Mislim da je to dobro štivo za uvod u spoznaju ideja vodilja 20. i 21. stoljeća.

Prošle godine u Hrvatskoj je prevedena Vaša knjiga Europska nova desnica, Korijeni, ideje, mislioci. Za čitatelje kojima nije poznato što je to Europska nova desnica, odmah valja napomenuti da nije riječ o političkoj stranci, već o jednoj filozofskoj školi odnosno intelektualnoj i kulturnoj struji koja okuplja čitav niz uglednih profesora filozofije, politologije, lingvistike i antropologije. Možete li nam reći nešto više o toj knjizi, kao i o samoj Novoj desnici?

Točno ste rekli. Nova desnica je škola ideja, mogli bi reći jedna misaona i kulturna skupina intelektualaca, a nikakva politička stranka. Riječ je prvenstveno o intelektualcima i akademicima koji ruše frojdo - marksističke mitove, mitove progresa i jednakosti i pružaju nove ideje, počevši od studija sociobiologije, pa do studija moderne poezije i filozofije. Važnost Nove desnice je ta, o čemu je dosta riječ u mojoj knjizi, što je ona uspjela sabrati masu autora, pisaca i filozofa, a čija je literatura nasilno uklonjena nakon Drugoga svjetskog rata ili je pala u zaborav. Nova desnica ističe važnost stvaranja kulturne hegemonije, jer jedino putem dobivanja i osvajanja kulturne hegemonije, bilo u medijima ili visokim školama, dobiva se u završnici i politička vlast.

U svojim radovima često naglašavate važnost metapolitike. Što se točno podrazumijeva pod pojmom «metapolitika»?

Metapolitika je politika ideja, a ne dnevna politika, kakvu mi svakodnevno gledamo. Metapolitika podrazumijeva rat sa suprotnim idejama na kulturnom planu. To je ono bitno što nedostaje hrvatskoj političkoj stvarnosti, a u čemu je ljevica puno bolje uspjela. Od ljevičara Antonia Gramscia, komu sam posvetio posebno poglavlje u svojoj knjizi, mnogi bi hrvatski desničari dosta mogli naučiti. Jedan od razloga rasula desnice i nacionalista u Hrvatskoj je činjenica da oni nisu uspjeli na idejnom i kulturnom planu ništa novog ponuditi.

Dojma sam da se u Hrvatskoj premalo interesa pridaje kulturi. Pritom ne mislim na kojekakve kvazikulturalne projekte koje financiraju porezni obveznici, a od kojih nema osobite koristi. Ne mislite li da bi se više trebalo promovirati čitanje, osobito kod mladih? Prevođenje u Hrvatskoj također nije na visokim granama, dojma sam da u tom pogledu zaostajemo ne samo za Europskom unijom, nego, primjerice, i za Srbijom?

Kada je riječ o kulturnoj hegemoniji moramo biti na čisto s jednom stvari. Ovdje nije riječ o muzejskoj kulturi ili mrtvoj kulturi. Koristim riječ „kultura“ u velikom rasponu. Kultura podrazumijeva način i stil života i poznavanje duha vremena. Tu je desnica totalno zakazala u zadnjih šezdeset godina, ne samo kod nas nego i na Zapadu. Nije dala ništa novog. Desna misao ima silnu literarnu i filozofsku baštinu, ali njeni potencijalni zagovornici u Hrvatskoj nisu tu ulogu znali odigrati. Danas jezikom, javnim govorom, visokom školstvom i stilom života gospodari isključivo ljevica i njeni liberalni izdanci. Ljevica se uspjela nametnuti modernom i proglasiti sve hrvatske desničare i nacionaliste trogloditima i provincijalcima. I to s pravom. Kod nas ne postoji jedan jedini kulturni klub gdje bi se desni nacionalisti mogli sastajati i debatirati o novim idejama i gdje bi mogli formulirati na elegantan i moderan način svoje ideje. Dokle god hrvatski nacionalisti ne shvate primat ideja u vođenju politike – nemaju šanse da dođu na vlast.

U Hrvatskoj se mnogo priča o manjku medijskih sloboda i medijskoj cenzuri. Često se pritom povlače paralele sa zapadnoeuropskim zemljama koje se uzimaju kao primjer demokracije i slobode govora. S obzirom da ste dugo godina živjeli i radili u Sjedinjenim Američkim Državama, a kao bivši hrvatski diplomat prošli čitav niz europskih zemalja, možete li nam reći kakvo je stanje slobode medija u tim zemljama? Je li stanje medijskih sloboda u Hrvatskoj, komparirano sa zapadnoeuropskim zemljama, doista tako crno?

Zapadni liberalni sustav koristi jezičnu, krivično pravnu, psihološku, a u zadnje vrijeme i fizičku represiju koja je dovedena do akademskog savršenstva, i to puno bolje nego u komunizmu. Za razliku od komunizma, u liberalnim demokracijama građaninu je teško prepoznati osnovnu političku kategoriju: tko je politički prijatelj, a tko je politički neprijatelj. Tijekom hladnog rata liberalni sustav mogao je doduše prikriti svoju represiju i svoje brojne gospodarske slabosti stalnim projiciranjem ukupnog političkog zla na komunističkog protivnika. Zapadnjačka liberalna formula bila je jasna: pa zar se na kapitalističkom Zapadu bolje i slobodnije ne živi?! Malo oporbenjaka u sumornoj komunističkoj Jugoslaviji i Istočnoj Europi tada je uopće i pomišljalo da liberalni sustav također koristi represiju protiv svojih neistomišljenika. Neke tabu teme na Zapadu bolje je ne dirati jer možete lagano izgubiti radno mjesto, pa čak završiti i u zatvoru. Liberalno-zapadnjački mitovi veoma su jaki i sistem čini sve u svojoj moći da ih zadrži. Pogotovo se to odnosi na modernu historiografiju i na liberalnu dogmu da su svi ljudi jednaki. Za vrijeme Tuđmana u Hrvatskoj se puno slobodnije moglo govoriti o nekim temama, pogotovo glede moderne historiografije.

U dnevnome tisku svaki dan možemo čitati o brojnim korupcijskim aferama, kriminalu, kupovanju ispita, zapošljavanju na temelju obiteljskih, prijateljskih i rođačkih veza i sl. Vjerujte li da je borba protiv korupcije iskrena ili riječ o još jednoj predstavi za hrvatsku javnost?

Nemoguće je rješavati probleme s korupcijom u Hrvatskoj ako se prije toga ne učini totalna dekomunizacija sistema. Uzroci korupcije u Hrvatskoj su strukturalne naravi i oni leže u baštini titoizma. Pogledajte samo najbogatije ljude danas u Hrvatskoj. Sve su do pretežno ljudi koji su nekad bili povezani s UDBOM i bivšim jugoslavenskim sistemom.

Kao bivšem političkom emigrantu zasigurno Vam je stalo do toga da bivši komunistički zločinci kao i suradnici UDBA-e budu sankcionirani. Mislite li da je realno za očekivati da u Hrvatskoj dođe do temeljitijeg obračuna s komunističkim nasljeđem? Je li lustracija više uopće provediva u Hrvatskoj?

Odmah se postavlja pitanje kako i u kojoj mjeri pravno pokrenuti lustracije. Kojim kronološkim redom? Od 1941? Od 1945? Od 1971? Od 1991? Koje slojeve hrvatskog stanovništva i koje struke ona mora obuhvatiti? Koliko duboko ona mora zadirati? Moraju li žrtve moguće lustracije, tj. dekomunizacije, biti samo članovi bivše KPH ili, pak, njihovi pomagači - od kojih većina njih nikada nisu bili članovi KPJ ili KPH, ali koji su igrali bitnu ulogu u intelektualnom, diplomatskom i medijskom legitimiranju jugoslavenskog komunističkog terora? Želja velikog broja Hrvata za dekomunizacijom Hrvatske dobrim dijelom temelji se na rezoluciji Europskog vijeća (1481). Smatram da su to puste želje. Danas se u Europskoj uniji više govori o potrebi suzbijanja nacionalizma i desničarenja. Konačno pogledajte i pedigree aparačika Europske unije; sve od reda bivši ljubitelji Tita, Jugoslavije i samoupravljanja - kojeg danas umotavaju u rječnik o „euro-atlantskim integracijama“. Hrvatska je imala povijesnu priliku da „neutralizira“ nekoliko desetaka tisuća komunističkih kolaboratora između 1991. i 1994., no to ona nije učinila. Što postavlja automatski i pitanje o stvarnim motivima izlaska Hrvatske iz Jugoslavije. Bivšim-sadašnjim hrvatskim liberal-komunistima i njihovim suradnicima u medijima, visokom školstvu i politici itekako je važno očuvati hrvatsku samostalnost. Zvuči abnormalno i kontradiktorno, no uz malo logičnog razmišljanja potpuno je ta teza ispravna. Sinekure koje danas uživaju djeca oznaša, udbaša ili enobejaca u hrvatskom javnom životu, diplomaciji i novinstvu, oni nisu mogli sanjati u bivšoj Jugoslaviji. Svi hrvatski komunisti znali su vrlo dobro da je i za najmanji putni nalog, za najmanji politički uvodnik u bivšem Večernjaku ili bivšem Vjesniku ili u udbaškoj ekspozituri ex-Tanjugu, trebalo dobiti mig Beograda.

Predmet Vašeg zanimanja u posljednje vrijeme je identitet. Mislite li da postoji realna opasnost gubitka hrvatskog nacionalnog i kulturnog identiteta? Ako Hrvatska danas-sutra uđe u Europsku uniju, smatrate li da će hrvatski političari znati na valjan način artikulirati i sačuvati hrvatske nacionalne interese?

Hrvatski identitet ovisi prvenstveno o duhu vremena na Zapadu. Dobre su vijesti da se liberalizam ruši i da njegovi mitovi padaju u vodu. Upravo kao što su se komunizam i njegova skolastika raspali prije dvadeset godina. Ovo su povijesne šanse za Hrvate koje oni trebaju znati iskoristiti. Po mom mišljenju na ovim terenima doći će do velikih promjena u narednim godinama, i to puno većih nego početkom 90. godina. Bit će to ružne promjene sa sigurnim sukobima. I da na kraju parafraziram Friedricha Nietzschea; jedino narodi sa najduljom povijesnom memorijom imat će šanse da ostanu najdulje na zemljopisnoj karti.

Davor Dijanović

 

Komentari  

 
+13 #1 Zanimljivo i točnoBoljunac 17-03-2010 20:20
Zanimljivo i točno, ali i jedna netočna tvrdnja.

"Hrvatska je imala povijesnu priliku da „neutralizira“ nekoliko desetaka tisuća komunističkih kolaboratora između 1991. i 1994., no to ona nije učinila." To nije točno. Ta šansa nie postojala. Tko imalo bolje poznaje tadašnje prilike, zna da šansa za lustraciju nije postojala. Hrvatska je tada imala druge važnije brige. Kako obraniti svoju neovisnost.

Ali što se nije moglo učiniti 91 do 94. moguće je na određeni način učiniti sada, ako se Hrvatska sredi.
Citiraj
 
 
+19 #2 Razgovr sa dr. Tomislavom Sunicema.azina 17-03-2010 21:32
Dr Tomislav Sunic je jedan od riejtkih hrvatskih intelektualaca koji pod cijenu svoje osobne egzistencije konstantno i sistematski radi na ocuvanju i zastiti hrvatskog nacionalnog indentiteta.Intelektualci koji sute i koji su svoj moral prodali vlastodrscima krivi su za danasnje tesko duhovno,moralno i gospodarsko stanje. Oni su iznevjerili Boga i svoj narod koji im je omogucio da budu inteelktualci. Sto su oni vratili Bogu i narodu, sto su oni dali samo uzimaju, a mnogi pisu antihrvatske knjige i rade protiv svog naroda.Gdje im je moral cemu se sutra nadaju?
Zadnji je cas da se hrvtski intelektualci probude i izvrse svoju svetu obavezu prema narodu i drzavi Hrvtskoj.INTELEKTUALCI vriejme je da podmetnite leđa za opce dobro , postanite duhom bogati zivjet cete vjecno..
Citiraj
 
 
+1 #3 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-apreporod 18-03-2010 04:49
test
Citiraj
 
 
+11 #4 HRVATSKA VISE NEGO IKADA TREBA LJUDE KALIBRA TOMISLAVA SUNICApreporod 18-03-2010 05:34
Uvijek je osvjezavajuce vidjeti na opustjelom horizontu "HRVATSKE DESNE OPCIJE covjeka kao Tomislav Sunic.
Trebaju nam ljudi takvog kalibra,ljudi koji poznaju Hrvatsku a i Svijetsku politicku stvarnost.
To je kod nas prava rijetkost.Ta "Svjetovnost" a opet bliskost sa svakodnevnim Hrvatskim Dilemama..
Mogli bi ga opisati kao "Filozofa" DESNE OPCIJE.
Kao sto je i on sam naglasio,"DESNICA" nema ustvari izgradjene POLITICKE FILOZOFIJE
Puno se tu nagadja,ulazi se u ekstreme ,lijeve i desne ali jedan OPCI SVJETONAZOR,mog li bi reci cak BIBLIJA DESNE POLITICKE OPCIJE NEDOSTAJE
Na ovome portalu je baceno jedno takvo sjeme...to se sjeme zove DISKUSIJA,DIJAL OG,RASCISCAVANJ E POJMOVA
-Iz tih ce polemika mnoge stvari biti zacrtane..
Ima naravno,raznih neugodnih komentara,sitno g traca,pa i bezobrazluka
ali ima i ozbiljnih rasprava.Jer znamo koliko je Hrvatski tisak udaljen od NACIONALNE IDEJE pa i samog zdravog izvjescavanja.
Meni osobno nista nije draze nego DISKUSIJA i BRUSENJE IDEJA u duhu tolerancije i Domoljublja.
Kao sto je izvrsno primjetio gospodin Sunic,
"Ljevica" ima tocno izgradjen plan a mogli bi reci i disciplinu koja nama momentalno ne dostaje.
Tocno je primjetio i opcu kontaminaciju naseg kulturnog naslijedja sa pedeset godina "Ljevicarska"titoisticke propagande i Velikosrbske opresije.
Ta kontaminacija je ostavila traga na svima nama.
Moramo shvatiti jednu cinjenicu koja promice vecini politickih prvaka Desnice:
Ljevicarska ,Komunisticko -Boljsevisticka Doktrina dosla je na vlast u svim zemljama
PUTEM TERORA,-mentalnog i fizickog.
Drzavni aparat u tim Totalitarnim Satrapijama je bio treniran za opresiju,likvid acije i unistavanje tzv."Klasnog neprijatelja"i sva sredstva jedne drzave su mu bila na raspolaganju.I pARTIJA JE IMALA MILIONSKO CLANSTVO sa svim privilegijama koje je to clanstvo omogucavalo.
Postojale su tu uz policijske,vojn e obavjestajne i politicke skole
(Mislim da je te skole prosao Racan i Josipovic i mnogi iz tog kruga..)
Znaci suoceni smo sa oponentima koji su ustvari "Profesionalni politicari" Socijalisticko-Komunistickog-titoistickog svjetonazora.
Ljudima koji su trenirani u Totalitarnom duhu ocuvanja vlasti po svaku cijenu.
Ljevicarski svjetonazor im je na prvom mjestu,po principu Partijskog Diktata i clanstva...NOVA KLASA -sto je (To mu se mora priznati) priznao i tzv,"Pokajnik" Djilas..
Znaci kao sto je rekao Gospodin Sunic,suoceni smo sa opasnim,beskrup oloznim protivnikom koji je vjeran Ideoloskom Svjetonazoru "komunizma" "Titoizma","Karla Marksa" I INTERNACIONALIZ MA.
Zato se ne treba cuditi zasto Josipovic (a i Mesic nerado izgovaraju HRVATSKA DOMOVINA,DOMOLJ UBLJE,
Naprosto radi se o anacionalnim stvorenjima...Kod Njih nacionalno NIJE PRIORITET.
Navodim sve ovo da bi malo pojasnio moje shvacanje politickog kolaza u Hrvatskoj,
Naprosto smo "NADIGRANI" od ljevicarskih klonova koji su ovih zadnjih dvadesetak godina nevoljko gledali Hrvatsku Titansku borbu za NACIONALNU SAMOVJEST I SLOBODU.I iskoristili su tipicno 'ljevicarski momenat nase nesloge i Ekonomskog kaosa da izvedu svoju "Beskrvnu Revoluciju ' i na siroka vrata udju u Pantovcak.
Zato "DESNA,RODOLJUBN A OPCIJA" mora izgraditi sebe IDEOLOSKI,da ne bude
AMATERSI ORGANIZIRANA KAO NA PROSLIM IZBORIMA I RAZJEDINJENA.
"Ljevica" predstavlja sebe kao "Napredna" i "U borbi za radnicka ,ekonomska prava".._Uvjek idu na tu isprobanu kartu.
Treba im izbiti taj adut iz ruku Argumentima da je Svagdje "Lijeva" Ekonomija zavrsila u neuspjehu na kraju,
jer se nije ravnala po trzisnim zakonima nego po Ideoloskim fluskulama.
Opet moram naglasiti,TREBA JU NAM LJUDI POPUT TOMISLAVA SUNICA u nastavku borbe za HRVATSKU DOMOVINU.
TO NIJE SAMO MATERIJALNA ,TO JE I DUHOVNA I IDEOLOSKA BORBA ZA
DUSU I SRCE HRVATSKE NACIJE.
Citiraj
 
 
+2 #5 A. AzinaBoljunac 18-03-2010 08:35
Sjećam se Sunićeva oca. Ispitivao me je kao svjedoka u jednoj prometnoj nezgodi, kad je bio sudac u Pazinu.

Zanima me knjiga Tomislava Sunića o novoj europskoj desnici. Imam knjigu "Neokonzervativi zam" od Irvinga Kristola i bilo bi zanimljivo usporediti konzervativizam europski s američkim.
Citiraj
 
 
+8 #6 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-amaxresist 18-03-2010 13:14
Mi moramo učiniti sve ljudi poput DR.Sunića ostvare utjecaj na društvo u trenutcima kada dođe do novih tektonskih promjena poput onih iz 90tih.
Citiraj
 
 
+6 #7 danas, sunić "nema šanse u Hrvatskoj"...dtuckar 18-03-2010 14:06
Citiraj:
Nemoguće je rješavati probleme s korupcijom u Hrvatskoj ako se prije toga ne učini totalna dekomunizacija sistema. Uzroci korupcije u Hrvatskoj su strukturalne naravi i oni leže u baštini titoizma. Pogledajte samo najbogatije ljude danas u Hrvatskoj. Sve su do pretežno ljudi koji su nekad bili povezani s UDBOM i bivšim jugoslavenskim sistemom.


zbog ovih riječi, danas u Hrvatskoj g.Sunić, kako se kaže, "NEMA ŠANSE" biti NETKO (lider, značajan u smislu odlučivanja i sl.)!

Bojim se, da će mu uskoro i "isčeprkati nečistu prošlost"... znaju "ONI" kako se to radi !

Zato je jedini lijek za ozdravljenje HRVATSKE - LUSTRACIJA. Bez SUNIĆEVE dileme, od koje godine 41, 45, ili možda 71... Ne, LUSTRACIJU je vrlo jednostavno provesti, dovoljan je ZAKON s jednim/dvaparagrafa (human i priimjeren vremenu):

ZAKON O LUSTRACIJI
Član 1
Predsjednik RH, član Vlade, poslanik u Saboru, čelnik bilo koje političke stranke, a u tijelima državne UPRAVE, na rukovodećim mjestima, NE MOŽE biti osoba koja je do 1990 godine bila član SKH-SKJ ill prethodne KPH-KPJ.
Član 2
Ljudi zatečeni na navedenim pozicijama, po stupanju na snagu ovog Zakona, biti će raspoređeni na izvršna radna mjesta adekvatna stručnoj spremi, u roku od 3 mjeseca, bez umanjivanja stečenih prava radnika.
Član 3
Ne postoje IZUZECI zbog kojih se Zakon ne bi primijenio !
------


Točka !

Prošlo je 20 godina od pada Berlinskog zida, a KOMUNISTI i polaznici KUMROVEČKE škole, i dalje vode ovu zemlju. Ovaj, vrlo jednostavan Zakon, otjerat će sve "fosile" u penziju, a mlađim pripadnicima bivše SKH, omogućiti će da dostojno dočekaju mirovinu, dijeleću sudbinu u svojim sredinama, svih ostalih RADNIH LJUDI! Pa, u njihovo ime, samozvano i upravljaju već 65 godina ovom zemljom, razumijem da im je "teško" da razmišljaju na drugi način, ali BRATE MILI; dosta nam je više..!!!!!
Citiraj
 
 
-3 #8 Lustracija !?Crocodex69 18-03-2010 15:51
Zalin,ali to NIJE samo problem HRVATSKE Korupcije. Pogledajmo na nase susjede !!!
Sa kojon metodon se zeli korupciji stat za vrat ? Sa Hrvatskin pravosudem ?
OK, kazimo nema vise korupcije opet ostaje pitanje za nase susjede i EU, kako suradivat ( Buisniss ) sa takvin !?
U danasnje vrjeme kako izgleda je to
uobicajna praxa.
Pogledajte trgovacki rat INTELA protiv AMD. Bez milosti je.
Citiraj
 
 
-4 #9 Ta šansa nie postojala ?!Crocodex69 18-03-2010 16:26
Nebitno je jeli postojala ili ne, naknadno gledajuc. To je bilo NEOPHODNO da se neki
neutraliziraju
A cak de je se to i provelo, ali se nebi netko nasa da ih opet DENEUTALIZIRA na stetu Hrvatske i Naroda ?
Citiraj
 
 
0 #10 Dobar vicKristol - Trockist 18-03-2010 17:38
Citat Boljunac:
Sjećam se Sunićeva oca. Ispitivao me je kao svjedoka u jednoj prometnoj nezgodi, kad je bio sudac u Pazinu.

Zanima me knjiga Tomislava Sunića o novoj europskoj desnici. Imam knjigu "Neokonzervativi zam" od Irvinga Kristola i bilo bi zanimljivo usporediti konzervativizam europski s američkim.


Ovo me dobro nasmijalo. :)
Citiraj
 
 
+6 #11 Sunic - Medju prvimTony Serdar 18-03-2010 18:06
Dr. Sunic je medju prvim, a i jedan od rijetkih, koji je javno obznanio da stanje u Hrvatskoj moze lako rezultirati gradjanskim ratom.

Sto ce biti "okidac" tog scenarija, jos ne znamo - ali bumo vidjeli. Hoce li to biti neka ekonomska kap koja ce preliti casu, ili ce to biti neka politicko-pravna "mjera" za obuzdanje hrvatskih "neo-fasista" - saznat cemo u doglednoj buducnosti.

Jedno je sigurno, Hrvatska polako ali sigurno (neki ce reci brzo) nestaje u Globalizaciji. Sirok je raspon te Globalizacije. Od totalnog gubitka ekonomskog suvereniteta, do totalnog gubitka nacionalnog identiteta.

Ako je sudit po "nasim" medijima i po brojnim komentarima koje citatelji ostavljaju po cijelom HR. internet prostoru; na svim stranicama i na svim portalima - nije tesko zakljucit da je dobar dio unistenja identiteta vec dovrseno. A Hrvatsko je drustvo rascjepkano, podijeljeno i atomizirano.

"...Nema nam spasa" - rece Blankin caca.
Citiraj
 
 
0 #12 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aBoljunac 18-03-2010 18:55
Citat Kristol - Trockist:
Citat Boljunac:
Sjećam se Sunićeva oca. Ispitivao me je kao svjedoka u jednoj prometnoj nezgodi, kad je bio sudac u Pazinu.

Zanima me knjiga Tomislava Sunića o novoj europskoj desnici. Imam knjigu "Neokonzervativi zam" od Irvinga Kristola i bilo bi zanimljivo usporediti konzervativizam europski s američkim.


Ovo me dobro nasmijalo. :)

Je, bio je i Trockist. Ali, samo na tratko vrijeme, u mladosti. On je to lijepo opisao. Nije zatajio. Dovoljno da mu nalijepite etiketu ! Ne ?

Trocky je bio veoma dojmljiva osoba. Bio je rvorac Crvene armoje i sanjao je svjetsku revoluciju. Za razkllku od njega Staljin je bio realist i u čas shvatio da od svjetske revolucije ne će biti ništa te se okrenuo Rusiji i "izgradnji socijalizma u jednoj zemlji".

Ne sjaćam se detalja, ali je očito Kristol, shvatio svu pogrješnoast lijevih ideologija i priklonio se konzervativizmu . Ne onome starom, preživjelom nego novom.

Ak se domognem Sunićeve knjige, osvježit ću Kristolov neokonzervativi zam i usporediti ih.
Citiraj
 
 
0 #13 Sunić i građanski ratBoljunac 18-03-2010 19:02
Prvi put čujem za nagovještaj građanskog rata. Netko je tu u velikoj zabuni. Nema rata (svjetskog ili sl.) i nema potpiratelja kao što je bila KPJ, kominternovska agentura. Netko tko danas sanja građanski rat u Hrvatskoj, bit će da je zaspao i sanja vrijeme od 1941.do 1945. g.

Ne mogu vjerovati da je Sunić taj zloguki sanjar.
Citiraj
 
 
+1 #14 Crocodex69Boljunac 18-03-2010 19:07
Citat Crocodex69:
Nebitno je jeli postojala ili ne, naknadno gledajuc. To je bilo NEOPHODNO da se neki
neutraliziraju
A cak de je se to i provelo, ali se nebi netko nasa da ih opet DENEUTALIZIRA na stetu Hrvatske i Naroda ?


Neophdno ili nepotrebno, lustracija nije provedena i nije bilo niti prilike za njezino provođenje. Tuđman je shavtio da ne može obraniti Hrvatsku i još zametnuti rat Hrvata protiv Hrvata. Dosta nam je bio jedan takav u režiji KPJ.
Citiraj
 
 
0 #15 D. TučkarBoljunac 18-03-2010 19:14
Vi ste vjerjatno jako dobar meštar za rukovanje ražnjem i vjerujem da bi napravili izvrsni ražanj. Ali, problem je zec u šumi . Zeca treba uhvatiti prije nego se potpali ražanj. Zar je moguće da to ne shvaćate ?

Tko će Vam izglasovati taj Zakon o lustraciji od tri članka ?
Citiraj
 
 
-5 #16 SunićGolub 18-03-2010 19:21
Sunić = truć bla bla.

Sunić je nekakav "paneuropski nacionalist" (što god to značilo) i samodeklarirani bijeli rasijalist (zabrinut za budućnost tzv. "bijele rase", što god bi to trebalo značiti), njemu je Hrvatska zadnja stvar o kojoj bi razmišljao. Njegova cijela ideologija nema ama baš nikakve veze sa stvarnošću Hrvatske i s našim traidcionalnim problemima i preokupacijama.

Kad već Sunić voli tako glasno i napadno naglašavati da su ljudi nejednaki (znači valjda neki "superiorni", a drugi "inferiorni"?), trebao bi onda biti 100% siguran da on sam spada u te navodne "superiorne" pa da je mjerodavan o tom govoriti. Ne vidim kod rečene osobe nikakvih osobitih intelektualnih (a ni drugih) postignuća, osim nekakve petparačke političko-socijalne filozofije koja je ništa drugo negoli prežvakavanje ideja francuske tzv. Nouvelle Droite (Nova Desnica), s dodatkom nekakvih antropoloških koncepcija koje proizlaze iz stavova američkih rasista-supremacista starog kova.

Prosječni zapadni postmoderni intelektualoid.
Citiraj
 
 
+3 #17 GolubBoljunac 18-03-2010 19:31
Pročitao sam razgovr sa Sunićem, ali ja nisam u njega zapazio neki rasizam. Govorio je o kulturnoj supremaciji lijevih nad desnima, A to je nešto posve drugo,
Citiraj
 
 
-3 #18 BoljunacCrocodex69 18-03-2010 19:52
Citat Boljunac:
Vi ste vjerjatno jako dobar meštar za rukovanje ražnjem i vjerujem da bi napravili izvrsni ražanj. Ali, problem je zec u šumi . Zeca treba uhvatiti prije nego se potpali ražanj. Zar je moguće da to ne shvaćate ?

Tko će Vam izglasovati taj Zakon o lustraciji od tri članka ?

------------------------------------

ispricajem se ali Vi ste mozak ovog portala i svi cekamo na Vas gotovi rad kojeg ste obecali portalu i ljudima na raspravu gospodine.
Citiraj
 
 
+2 #19 ....Tony Serdar 18-03-2010 20:00
Citat Boljunac:
Citat Kristol - Trockist:
Citat Boljunac:
Sjećam se Sunićeva oca. Ispitivao me je kao svjedoka u jednoj prometnoj nezgodi, kad je bio sudac u Pazinu.

Zanima me knjiga Tomislava Sunića o novoj europskoj desnici. Imam knjigu "Neokonzervativi zam" od Irvinga Kristola i bilo bi zanimljivo usporediti konzervativizam europski s američkim.


Ovo me dobro nasmijalo. :)

Je, bio je i Trockist. Ali, samo na tratko vrijeme, u mladosti. On je to lijepo opisao. Nije zatajio. Dovoljno da mu nalijepite etiketu ! Ne ?

Trocky je bio veoma dojmljiva osoba. Bio je rvorac Crvene armoje i sanjao je svjetsku revoluciju. Za razkllku od njega Staljin je bio realist i u čas shvatio da od svjetske revolucije ne će biti ništa te se okrenuo Rusiji i "izgradnji socijalizma u jednoj zemlji".

Ne sjaćam se detalja, ali je očito Kristol, shvatio svu pogrješnoast lijevih ideologija i priklonio se konzervativizmu . Ne onome starom, preživjelom nego novom.

Ak se domognem Sunićeve knjige, osvježit ću Kristolov neokonzervativi zam i usporediti ih.


Ne znam kakve veze neo-konzervatizam ima s tkz. "hrvatskim" konzervatizmom koji se nije niti kristalizirao. Niti kakve bi ti usporedbe radio. Dobro, tvoja stvar. Doktrina neo-konzervatizma se temelji na revolucionarnu "demokratizaciju " svijeta - kroz americku imperiju - doktrina koja se nerijetko provodi nasiljem.

Druga stvar, neo-konzervatizam je "prikriveni" Cionisticki pokret koje je zauzelo "desnicu" u Americi.

Preporucujem ti knjige Patricka J. Buchanana, knjige jednog "paleo-nacionalista," ako zelis saznati sto znaci neo-konzervatizam u Americi - i tko su zapravo neo-konzervativci.
Citiraj
 
 
+1 #20 ....Tony Serdar 18-03-2010 20:30
Citat Golub:
Sunić = truć bla bla.

Sunić je nekakav "paneuropski nacionalist" (što god to značilo) i samodeklarirani bijeli rasijalist (zabrinut za budućnost tzv. "bijele rase", što god bi to trebalo značiti), njemu je Hrvatska zadnja stvar o kojoj bi razmišljao. Njegova cijela ideologija nema ama baš nikakve veze sa stvarnošću Hrvatske i s našim traidcionalnim problemima i preokupacijama.

Kad već Sunić voli tako glasno i napadno naglašavati da su ljudi nejednaki (znači valjda neki "superiorni", a drugi "inferiorni"?), trebao bi onda biti 100% siguran da on sam spada u te navodne "superiorne" pa da je mjerodavan o tom govoriti. Ne vidim kod rečene osobe nikakvih osobitih intelektualnih (a ni drugih) postignuća, osim nekakve petparačke političko-socijalne filozofije koja je ništa drugo negoli prežvakavanje ideja francuske tzv. Nouvelle Droite (Nova Desnica), s dodatkom nekakvih antropoloških koncepcija koje proizlaze iz stavova američkih rasista-supremacista starog kova.

Prosječni zapadni postmoderni intelektualoid.


Ima i ovdje istine, da.

Ali, dovoljno je reci da je inteligentniji i pametniji od 100% hrvatskih politicara trenutno na sceni - a da o hrvatskim "intelektualcima " - ne govorim.

Dosta si precizno "opisao" rad dr. Sunica. Nije Sunic jedini koji je otkrio, eto, "krajnje desne" ideje i strujanja u svijetu, da bi ih potom prepakirao i reciklirao za hrvatsku javnost. "Bolne" su i neke njegove veze s kompromitiranim likovima. I ti likovi nisu tek "zrtve" liberalne diktature na Zapadu. Iako je takvih jaako puno.

Sunic je i "rasijalist," a postoje indicije da naginje poly-teizmu i paganizmu. Nerijetke su njegove kritike za Rimokatolicku Crkvu. Usudio bih se reci da je Sunic misljenja kako, da budem blag, katolicizam sputava nacionalizam. A to proizlazi, bojim se, iz starog "vjerovanja" da su "Zidovi izmislili krscanstvo da uniste bijelu rasu." Bio uze hrvatski, bio "bijeli." Zbog toga ce mnogi od njega zazirati. U nedavnom eseju (na engleskom) je pisao o privrzenosti Euro-Bijelaca vjeri koja ima svoje korijene na Bliskom istoku. On tu privrzenost dovodi u pitanje.

Najvaznija stvar kod Suniceva rada je sto razotkriva da na Zapadu vlada misaona policija i diktatura "politicke korektnosti" - i da ta diktatura savrseno funkcionira.

On to za hrvatsku publiku lijepo razotkriva i tumaci. Tu lezi njegova vrijednost. Nije jedini koji to radi, ali Sunic to radi intelektualno i ozbiljno. Sve je potkovano, sve je dokazano.

U konacnici, takvi nam trebaju.
Citiraj
 
 
-2 #21 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 18-03-2010 20:37
Cini se da i ta "diktatura" nestaje, kako za koga... Ali svakako ne prodje dobro izazvati je, sto pokazuju 2 primjera profesora; jedan je zatvaran, proglasen ludjakom i deportiran; drugi je vodjen po cijelom svijetu da bi predavao o "Israelskom lobbyiju", i zavrsio u... Izraelu (unatoc "strahu da bi bilo tesko dovuci ih u Izrael... napose nakon sto se dogodilo S.F. koji je bio zatvoren" etc.)
http://www.youtube.com/watch?v=T7fXRU_WyOQ&feature=related
Korisno je pogledati sve dijelove ovog filma (9 ukupno) za razumjeti problematiku i na sto je danas dosla..

ps. treba pratiti svaku gestu na licu profesora Steva W. - njegov kolega ne izgleda tako ozbiljan i zabrinut, naprotiv, zadovoljan.....
Citiraj
 
 
-2 #22 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 18-03-2010 21:50
Citat Boljunac:
Prvi put čujem za nagovještaj građanskog rata. Netko je tu u velikoj zabuni. Nema rata (svjetskog ili sl.) i nema potpiratelja kao što je bila KPJ, kominternovska agentura. Netko tko danas sanja građanski rat u Hrvatskoj, bit će da je zaspao i sanja vrijeme od 1941.do 1945. g.

Ne mogu vjerovati da je Sunić taj zloguki sanjar.



Sunic se je redovito izjasnjavao protiv lustracije, kad bi rasprava uopce uspjela doci na red.

A sto se tice "gradjanskog rata" -- zar on nije u tijeku? S tim da su komunisti-udbasi i sljedbenici njihove prakse, ipak lazno optuzili i pozatvarali najbolje hrvatske sinove (i provode svoje do mile volje). Ako to nekomu nije rat, odnosno neka vrsta rata, onda sto je po Vama mir?

"Mir" je valjda samo kad im ide, mirno, sve sto su zamislili?
Citiraj
 
 
0 #23 CrocodexBoljunac 18-03-2010 23:20
Citat Crocodex69:
Citat Boljunac:
Vi ste vjerjatno jako dobar meštar za rukovanje ražnjem i vjerujem da bi napravili izvrsni ražanj. Ali, problem je zec u šumi . Zeca treba uhvatiti prije nego se potpali ražanj. Zar je moguće da to ne shvaćate ?

Tko će Vam izglasovati taj Zakon o lustraciji od tri članka ?

------------------------------------

ispricajem se ali Vi ste mozak ovog portala i svi cekamo na Vas gotovi rad kojeg ste obecali portalu i ljudima na raspravu gospodine.



Eto, upao sam u područje koje mi uopće nije poznato. Kristola znam po njegovoj knjizi i to je sve. Sunića po njegovu gostovanuu na TV kod Tomca, čini mi se, i po gornjem razgovoru i to je sve.

Mene dr. Sunić zanima samo toliko da vidim ima li kod njega što korisno za hrvatsku desnicu, kako je ja razumijevam.

Mozak portala ? To je šala, jasno. Jedino pokušavam razumijeti stvari i dokučiti što bi trebalo učiniti u korist našega dobra, a da pritom ostanem čvrsto na zemlji. Rado prepuštam drugima naslov mozga Portala, budući da sam sebe određujem kao čovjeka koji se u sve petlja, a ništa ne zna.

Uostalom, provociram raspravu i očekujem da ću imati osporavanje mojih teza na drugim mjestima, a ne na neokonzervativi zmu koji mi je gotovo posve nepoznat.
Citiraj
 
 
0 #24 VoCBoljunac 18-03-2010 23:23
Citat VoC:
Citat Boljunac:
Prvi put čujem za nagovještaj građanskog rata. Netko je tu u velikoj zabuni. Nema rata (svjetskog ili sl.) i nema potpiratelja kao što je bila KPJ, kominternovska agentura. Netko tko danas sanja građanski rat u Hrvatskoj, bit će da je zaspao i sanja vrijeme od 1941.do 1945. g.

Ne mogu vjerovati da je Sunić taj zloguki sanjar.



Sunic se je redovito izjasnjavao protiv lustracije, kad bi rasprava uopce uspjela doci na red.

A sto se tice "gradjanskog rata" -- zar on nije u tijeku? S tim da su komunisti-udbasi i sljedbenici njihove prakse, ipak lazno optuzili i pozatvarali najbolje hrvatske sinove (i provode svoje do mile volje). Ako to nekomu nije rat, odnosno neka vrsta rata, onda sto je po Vama mir?

"Mir" je valjda samo kad im ide, mirno, sve sto su zamislili?

Ponavljam, ne znam za što se Sunić izjašnjavao, ali za građanski rat je ipak prejaka riječ za ono što se događa danas u Hrvaytskoj. Takva dramatizacija stanja nikamo ne vodi.
Citiraj
 
 
0 #25 Tony SerdarBoljunac 18-03-2010 23:36
O diktaturi realtivizma, saznao sam nešto putem knjižice "Diktatura relativizma - mali vodič kroz novi totalitarizam" od Roberta de Mattei-a, Verbum 2010.
Citiraj
 
 
+2 #26 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 18-03-2010 23:37
Mozda ste u pravu glede izjasnjavanja Dr Sunica. Pripisala sam mu clanak jednog anonimnog autora ali vjerojatno nije jedini koji vidi zasto se ne moze provesti tzv. "lustracija". Clanak cu kopirati dolje.
Glede "prejake rijeci" -- opet me navodite na isti zakljucak: da niste osjetili tu mrznju i dokle ona ide kao sto je vecina onih koji se usprotivila tome sto se radi u RH..... a ona ne da granici s kriminalnim, nego je kriminalna (od falsificiranja, kradje identiteta, podmecanja, prijetnji, laznih optuzbi i cega se normalan covjek ne bi sam nikada sjetio...). Ta mogla se osjetiti sve do mog grada na drugom kontinentu, posto ste vi imali "svjetske" politicare u RH
Ali nije vazno, vazno je da je Bog pravedan i da kad-tad ispravi nepravde, na Svoj nacin, i to gromoglasno....

Sad da se vratim na "pod-temu" - evo clanak koji objasnjava stanje "mira" (odnosno zasto se ne moze provesti tzv. lustracija).


HL, 22 veljače, 2007, br. 126, str. 14-16.



"Hrvatska u rukama udbaša"



Pismo/ Reakcije



NN, Zagreb





U Hrvatskom listu, broj 16., autor članka "Udbaš veleposlanik", ispravno primjećuje da su "hrvatsku državu stvarali hrvatski branitelji - da bi u njoj danas napredovali operativci nekadašnje jugoslavenske Udbe." Problem je puno složeniji naravi nego što to piše autor i misli veliki broj hrvatskih građana. Raširena je još pučka slika o Udbi kao kriminalcima sa nožem u zubima koji mrze sve hrvatsko. Takve klasične parabole ne odgovaraju istini. Sama patogeneza jugoslavenstva ležala je u činjenici da je teško bilo prepoznati tko je bio krvnik a tko žrtva sistema. Ogroman broj službenika, javnih i kulturnih djelatnika u današnjoj Hrvatskoj ima tamne mrlje u svojoj karijeri - čak i ako nisu nikad bili članovi Komunističke partije Jugoslavije. Ogroman broj Hrvata "umočen" je u bivšem sistemu. U današnjem ministarstvu vanjskih poslova, najveći broj visokih diplomata bivši su jugoslavenski diplomati i bivši "jugoslavenski dopisnici iz inozemstva". Da li je teško nagađati čime su se oni bavili do 1990g? Svakako ne uglatom glagoljicom ili promocijom Bašćanske ploče u inozemstvu već denuncijacijama i likvidacijama hrvatskih nacionalista.




Da li je stoga uopće moguće činiti neke lustracije kao što je to Vaš list u nekoliko navrata predlagao? Općenito govoreći, čar titoizma u bivšoj Jugoslaviji ležala je u tome da bilo kakva karijera, bilo ona akademske, kulturne, profesorske ili novinarske prirode, nije bila moguća bez dosluha sa Udbom i svemogućim komunističkim "organima". Ovdje i leži misterij svake totalitarne napasti. Nije vic, ali u MVPEI-u postoji neslužbeno pravilo da je poželjno danas bit sin ili kćerka bivšeg skojevca, enobejca ili kosovca - da bi se meteorski ostvarili sinekura za se i svoju progenituru u nekoj stranoj metropoli. Pored toga i površni pogled na pedigree visokih dužnosnika u MVPEI-u u Zagrebu jasno i glasno ukazuje da svatko od njih ima nekog supružnika ili supružnicu, ili pak nećaka koji radi u istom resoru. Zapadnoeuropski diplomati i obavještajci u Zagrebu znaju dobro tko je bio tko u bivšoj Jugoslaviji i tko je što sada. No varaju se Hrvati koji misle da će Zapad pomoći Hrvatskoj sa nekakvim antikomunističk im lustracijama. Lakše je stranim emisarima surađivati sa bivšim jugokomunističk im djelatnicima, budući da su u načelu ti pojedinci lagano potkupljivi i vrlo poslušni - upravo radi svoje kriminogene prošlosti. Puno je teže kupiti hrvatske nacionaliste koji su tvrdoglavi i ne uklapaju se nimalo u "globalne i euro-atlantske tranzicije".




Postoje i subjektivni i psihološki fenomen samozatajnosti kod bivših udbaša i njihovih mnogobrojnih kolaboracionist a u hrvatskoj diplomaciji, pravosuđu, školstvu i vojsci. O tome Vaš list nije nažalost dosad pisao. Bivši udbaši, bivši jugo-novinari, ili pak bivši jugo-diplomati u današnjem MVPEI-u, kao i u ostalim ministarstvima, borit će se u zubima i noktima za tu istu "proustašku" slobodnu Hrvatsku! Zašto? Upravo iz razloga jer im samostalna Hrvatska omogućuje mnogo lakše nego Jugoslavija da iziđu iz svojih provincijskih okvira. Ovaj puta hrvatski javni radnici, a pogotovo hrvatski diplomati, nisu dužni polagati račune Beogradu, niti drhtati pred svakim migom bivše savezne jugoslavenske vlade. Konačno, zar nije lakše izigravati diplomatskog gospona ili šefa iz neke agramerske selendre, nego vječito živjeti u strahu pred odlukama brojnijih "gejaka" u bivšoj jugoslavenskoj diplomatskoj čaršiji?



NN

Zagreb
Citiraj
 
 
0 #27 Je li UDBA naša sudba?Cetina 18-03-2010 23:51
Slažem se s NN-om, ali za posljednju rečenicu u trećem stavku nisam baš siguran.
Citiraj
 
 
0 #28 TonyBoljunac 18-03-2010 23:53
Citat Tony Serdar:
Citat Boljunac:
Citat Kristol - Trockist:
Citat Boljunac:
Sjećam se Sunićeva oca. Ispitivao me je kao svjedoka u jednoj prometnoj nezgodi, kad je bio sudac u Pazinu.

Zanima me knjiga Tomislava Sunića o novoj europskoj desnici. Imam knjigu "Neokonzervativi zam" od Irvinga Kristola i bilo bi zanimljivo usporediti konzervativizam europski s američkim.


Ovo me dobro nasmijalo. :)

Je, bio je i Trockist. Ali, samo na tratko vrijeme, u mladosti. On je to lijepo opisao. Nije zatajio. Dovoljno da mu nalijepite etiketu ! Ne ?

Trocky je bio veoma dojmljiva osoba. Bio je rvorac Crvene armoje i sanjao je svjetsku revoluciju. Za razkllku od njega Staljin je bio realist i u čas shvatio da od svjetske revolucije ne će biti ništa te se okrenuo Rusiji i "izgradnji socijalizma u jednoj zemlji".

Ne sjaćam se detalja, ali je očito Kristol, shvatio svu pogrješnoast lijevih ideologija i priklonio se konzervativizmu . Ne onome starom, preživjelom nego novom.

Ak se domognem Sunićeve knjige, osvježit ću Kristolov neokonzervativi zam i usporediti ih.


Ne znam kakve veze neo-konzervatizam ima s tkz. "hrvatskim" konzervatizmom koji se nije niti kristalizirao. Niti kakve bi ti usporedbe radio. Dobro, tvoja stvar. Doktrina neo-konzervatizma se temelji na revolucionarnu "demokratizaciju " svijeta - kroz americku imperiju - doktrina koja se nerijetko provodi nasiljem.

Druga stvar, neo-konzervatizam je "prikriveni" Cionisticki pokret koje je zauzelo "desnicu" u Americi.

Preporucujem ti knjige Patricka J. Buchanana, knjige jednog "paleo-nacionalista," ako zelis saznati sto znaci neo-konzervatizam u Americi - i tko su zapravo neo-konzervativci.


Vidio sam "Smrt Zapada", ali se ne sjaćam jesam li je pročitao. Čini mi e da je imam u svojoj biblikoteci negdje zabačenu. Imam Engdala, nešto Chomskog, ali sam pomalo umran od tih kniiga. Svatko od njih svoga jarca dere. U svojim godinama, naučio sam biti oprezan prema svim takvim razvikanim autorima.
Citiraj
 
 
-1 #29 na komentar gosp. CetineVoC 18-03-2010 23:54
I meni je ta recenica "zaskripila". Jer gospodari su ostali isti, samo sto ne djeluju izravno preko Beograda/Jugoslavije, i nista nisu milosniji....
Citiraj
 
 
-4 #30 Nepoznata zemlja ?!Crocodex69 18-03-2010 23:58
Moram najprije zapazit da znam sta je komunizam, za pocetak budali ko meni je to dovoljno. Ima mijesta u mozgu, naucijo san i bananu od kukumara razlikovat. ludilo ili sta se sve moze naucit uz dobru volju.

http://www.youtube.com/watch?v=kWD0Tx0ZeBo

http://www.youtube.com/watch?v=d32OfrgMYxA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QRUTVZxkt5M&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=rYzeGX5HZAA

http://www.youtube.com/watch?v=s_U4d7OXcx4&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=wXcJCbcdk4E
Citiraj
 
 
0 #31 VoCBoljunac 19-03-2010 00:04
Pročitao sam već taj članak. Meni su te stvari većim dijelom izravno poznate i nemam potrebu o tomu učiti od drugih.
Citiraj
 
 
0 #32 Treba čitatiCetina 19-03-2010 00:12
Citiraj:
Roman Gospodar svijeta Roberta Hugha Bensona po mnogima je najproročanskij e djelo u svjetskoj književnosti koje nam na vrlo precizan način dočarava svijet posljednjih vremena u kojemu masonerija programiranim planom rušenja vjere i zatiranja kršćanstva pripravlja teren za dolazak antikrista.
Pišući ovaj roman prije gotovo stotinu godina i smjestivši ga na početak 21. stoljeća Benson ja sa zapanjujućom točnošću predvidio procese koji će se odvijati u našem dobu poput ukidanja monarhija, ujedinjenja Europe, globalizacije, uspostave novoga svjetskog poretka, ozakonjenja eutanazije, institucionalni h napada na brak i obitelj itd.
Ovo je knjiga za svakoga tko se želi upitati o sutrašnjici svijeta u kojemu moć, koncentrirana u rukama sve užega kruga ljudi, pokušava uništiti ili marginalizirati sve ono što je različito.


http://www.verbum.hr/?show=14143&id=14143

Knjigu imam doma i vrijedi ju pročitati više puta, kao i Mužićevu Masonstvo u Hrvata.
Citiraj
 
 
-3 #33 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 00:12
Citat Boljunac:
Pročitao sam već taj članak. Meni su te stvari većim dijelom izravno poznate i nemam potrebu o tomu učiti od drugih.


I meni su
Opet volim vidjeti kad netko pokaze takav dar za sintezu situacije kakav pokazuje autor tog clanka....
Citiraj
 
 
+1 #34 Sumerani i sadašnjostCetina 19-03-2010 00:18
Gospodari materijalističk og svijeta jako su opterećeni numerologijom.
Evo jednoga zanimljivog broja:

60 × 60 × 24 × 52 = 4 492 800
Citiraj
 
 
+1 #35 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-atg 19-03-2010 00:21
Evo, ja sam mozak portala, ništa lakše od toga!
G. Boljunac, glede lustracije - dobra primjedba o ražnju itd.
G. Golub, glede Sunića - upućeno, precizno, točno.
Odoh ja, dosadilo mi biti mozak.
Citiraj
 
 
+2 #36 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aCetina 19-03-2010 00:36
Thompson

Sine moj

Šutnja je često jača i od riječi
ali pjesma ruši sve
tuku na me vjetrovi razni
al' ne dam se zbog tebe
o, sine moj

Znam da sa tvojim pogledom toplim
vidiš u meni sve
ali ja tebe gledam k'o nebo
i živim za tebe
o, sine moj

Ref.

Neka na putu tvom' vodi te Bog
izdati nećeš tad ti roda svog
samo je vjera sačuvala mene
ljubio sam Boga, a On mi dao tebe
sine moj

Neka u tvom srcu uvijek ima mjesta
za dobre ljude sve
koji pod svetim barjakom idu
kroz javu i kroz sne

Šutnja je često jača i od riječi
ali pjesma ruši sve
i tebe će tući vjetrovi razni
al' ne daj da slome te
o, sine moj

Ref. 2x
Citiraj
 
 
-4 #37 BoljunacCrocodex69 19-03-2010 01:04
Dali ste popravili Vase racunalo, ili ste dobili kanzelariju ? Kad ne skripi krevet, mozda je i on nov, moguce kao i racunalo ?

http://www.youtube.com/watch?v=JZWQ_O62btI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=T6p4mM489B4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CyHeFatu-n4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tnrizaO-X00&feature=related
Citiraj
 
 
-3 #38 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 01:20
Americki general John J. Sheehan vjeruje da homoseksualci unistavaju borbenu spremnost vojske: da su iz tog razloga nizozemske trupe dopustile da ih cetnici zarobe i pocine masakr nad civilima u Srebrenici. Evo i jedan pogled sa Zapada... nije ipak totalna cenzura...
n.b. Oruzje nije za igru, Crocodex69. Barem ne onima koji su kad dobro nazuljali laktove
Citiraj
 
 
-3 #39 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 01:32
Mozda to objasnjava zasto su se tako slatko "nasi" - "svjetski" - politicari dogovarali s Haagom za isporuke hrvatskih vojnika kojim nije falilo borbene spremnosti iz tih i takvih razloga...
da nije tragicno, bilo bi komicno, zar ne.
Citiraj
 
 
-3 #40 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aCrocodex69 19-03-2010 01:37
Dobra sala VoC Je tacno je da oruzje nije sala, ali ste zaboravili onu bez milosti. A to nije sala Srce.

http://www.youtube.com/watch?v=j-Pomk1_I8o

http://www.youtube.com/watch?v=5uaj0YZufmQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bU7HwFzhzRc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ldLgl4WzCbo
Citiraj
 
 
-3 #41 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 01:45
Ja se ne salim, Crocodex69:
18 mars 2010 à 18h00

Massacre de Srebrenica: la «faute» aux gais néerlandais
Agence France-Presse
Washington

http://www.cyberpresse.ca/international/europe/201003/18/01-4262053-massacre-de-srebrenica-la-faute-aux-gais-neerlandais.php
Citiraj
 
 
-3 #42 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 01:47
Mislim da se ni taj general nije salio.
Citiraj
 
 
-3 #43 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aCrocodex69 19-03-2010 02:08
Sta to ima veze ? Mislim nisan General ali zanam da "homica" ima u svin polozajima od bakara do...?
Nisu izgubili u Vjetnamu radi "homica" nego radi bolestiju i predubokog sna u javnim kucama. U ostalome.
Tko kaze da ih nema i u americkoj vojski i ne samo homoseksualni nego i opcenito veza. Mislim da je to osobna stvar i ne moze se iskljucivat nicije osjecaje.
Jesi za vojsku ili nisi, jesili mekusac ili nisi to je pitanje.
Losa vam je ta komedija VoC.
Citiraj
 
 
-3 #44 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 02:16
U Vijetnamu je druga situacija: izgubljen je rat zbog premoci druge strane; u Srebrenici, samo su zarobljeni bez otpora oni koji su tu bili da cuvaju... mir.
Nisam ni ja general, samo prenosim vijesti bez cenzure. Kakva "komedija" - U ime Oca i Sina i Duha Svetoga Amen. (pokoj vjecni stradalima ili kako se to vec kaze...).
Citiraj
 
 
-3 #45 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 02:52
Crocodex mijesa teme: "osjecaje" i borbenu spremnost, da bi bio "politicki korektan"... Sigurna sam da nikad nije bio u vojsci gdje ima homoseksualaca.
Citiraj
 
 
+7 #46 MOZEMO LI IKAKO POPRAVITI PROSJEK OVIH KOMENTARA NA OVOM PORTALU?preporod 19-03-2010 02:55
Nije dobro da se vode ovakovi nekonstruktivni razgovori.
Ustvari ne zakljucuje se nista..Svi sve znaju,diskusija je na nivou Trecerazredne svadje u birtijaskom stilu.
Pogotovo VI VOC!
Netreba poslati DESET poruka i ne izreci nista korisno ni pozitivno,
Boljunac,je daleko tolerantniji i ima dobre polemike..
Ponekad se cudim,(PRIMJETI O SAM TU NEOBICNU OSOBINU KOD NAS HRVATA)
NAPROSTO SVI ZNAJU SVE!
Pa netko mora biti na celu.Mora se priznati neciji autoritet!
Zamislite kako bi neki posao(Bussines) -( Ja uvijek volim praviti usporedbe sa poslovnim svijetom koji ima REALNE OKVIRE..
Kako bi se ikakvi BUSSINES organizirao ako bi bila takva nesloga i SVEZNALOST.?
Dali niste izvukli nikakvih poukaiz ovih proslih "IZBORA" kad su sa DESNE STRANE SVI HTJELI BITI PREDSJEDNICI!
Kakva je to megalomanska bolest koja nas muci?
Ja sam NA ZAPADU U POSLOVNOM I PRIVATNOM ZIVOTU naucio da slusam argumente,djelu jem u smislu sto brzeg postizanja rezultata!
OVO JE PUNO BALKANSTINE... Od koje se navodno "grozite"TO "PAMETNOVANJE"!
Nemojte da nam se ljevica smije!
Hajde da vodimo diskusiju ,argumentiranu, sa postivanjem drugih ljudi i njihovih stavova!
Iz ovoga kosmara,vrijedj anja i mudrovanja i ljubomore nista dobro nemoze izaci!
Pa nije vrag da na ovome PORTALU ima i provokatora! Nedaj Boze!
A Gospodin Sunic je 99% u pravu.Nema mu ravna medju Hrvatskim intelektualcima u ovome casu(Mislim u politickoj ,ideoloskoj sferi)To je moje misljenje,nemor a biti i vase.Pobijte me argumentima i Cinjenicama,
On je covjek ,inteligencije i Vizije..
Nemoramo svakog VELIKOG HRVATA uvjek blatiti po nasem starom obicaju,,
E moja braco Hrvati,treba nam onog pravog "Ljepila" i neki novi "VODJA" pod hitno koji ce nas povesti opet(Valjda nije i za to kasno) Treba nam stvarno ona "SOL" koji cini NACIJU a na Balkanske svadje bez kraja i konca.
Pa valjda se nekome moze priznati talenat,sposobn ost!VELICINA!
BEZ TOGA.STO SMO?
Samo razbijene grupice koje se svadjaju oko trica i glodju istu staru kost.
Nadam se da ste me razumjeli!Bez ljutnje,Ovo je stvar koju Vam moram reci1;;Sramota je biti tako svadljiv i "plitak" kao neki od ovih"prepucavanja"
I da, slazem se sa Gospodinom Sunicem NISU SVI LJUDI RODJENI JEDNAKI,
-Pa to je zakon citavog univerzuma da jaci,bolji.sposobniji dominira!
To nije "Rasizam" nego fakat!
MI HRVATI VOLIMO ISTICATI SVOJU KULTURU..
Pokazimo je i ovdje na ovome PORTALU
HRVATSKOGA KULTURNOG VIJECA.
Citiraj
 
 
-4 #47 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 03:00
Iz koje ste balkanske "birtije" vi izisli, tako svadljivi
Ako se ne moze govoriti o temama izvan vase "politicke korektnosti"?
Citiraj
 
 
-4 #48 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 03:08
Pitam naime, jer tema je preuzeta iz Agence France-Presse koju objavljuju vecina zapadnih medija, a ne iz "birtije"...
Citiraj
 
 
-4 #49 ODG: Razgovor s dr. Tomislavom Sunićem za Portal HKV-aVoC 19-03-2010 03:13
Anyway, mislim da ste se odlicno opisali
Da niste upravo promijenili nick, kad o provokatorima?
Citiraj
 
 
+3 #50 Preporod i dr.Boljunac 19-03-2010 09:06
Imam Vaš komentar sačuvan posebno radi odgovora.
Nemam vremena danas za odgovore kao niti za nastavak svoje "serije" o "Hrvatskoj politci danas i sutra". To je radi toga da ostanem s nogama na zemlji.

"Mozak Portala" ide "kopati" svoj vrt. Jučer sam bio u dalekom inozemstvu i saznao sam da kultni "Cremcafe" na Piazza Goldoni 30. aprila o.g. stavlja ključ u bravu.
Citiraj
 

Dodaj komentar

Sadržaji koji nisu u skladu s običajima javnog komuniciranja biti će izbrisani.

Anonimno iznošenje optužbi na račun osoba iz javnog života, čime se odgovornost za tvrdnje prebacuje na Portal, nije dozvoljeno.

Čitatelji koji se nisu prijavili na Portal prije slanja komentara moraju radi zaštite od spama unijeti sigurnosni kod koji se nalazi iznad dugmeta "Pošalji".


Sigurnosni kod
Osvježi

Tko je na vezi?
  • 11 gostiju
hakave.org na fejsu